Παρασκευή 17 Ιουνίου 2011

Τest Carl Zeiss Makro Planar T 100mm f/2.0 ZF2

Ο φακός αυτός όταν ήρθε στα χέρια μου και  τον πρώτο έπιασα κουμπώνοντας στη μηχανή μου ``Nikon D300s`` κατάλαβα τι είναι ποιότητα Zeiss, από το πώς εστιάζει χειροκίνητα μέχρι το τι είναι χρώμα και ευκρίνεια, σας παραθέτω μια  φωτογραφία παρακάτω με αυτό το φακό αυτό.


photo : Moukas Panagiotis



Οι παρακάτω σελίδες είναι αντιγραφή και η μετάφραση έγινε από το Google Chrome
1
Το 100mm φακός ZF είναι μια υψηλής ανάλυσης οπτική συσκευή. Είναι ίσως ένα από τα λίγα φακούς στην αγορά σήμερα, με ελεύθερο χώρο για να αναπτυχθούν πέρα από την τρέχουσα συγκομιδή των υψηλής ανάλυσης αισθητήρες. Η ανάλυση είναι ο λόγος της-d'être και του θεμιτού κερδίσει τη φήμη του μεταξύ των ZF χρήστες και παρατηρητές.
Αυτή η πιο πρόσφατη έκδοση για το 100 χιλιοστά έννοια Planar φαίνεται να είναι ένα νέο ξεκίνημα από τον Carl Zeiss. Προηγούμενες γενιές που περιλαμβάνονται συμμετρική "πολύ φυσιολογικό" σχέδια Gauss-τύπου και ασύμμετρες τηλεφακό σχέδια Sonnar τύπου. Από τα διαγράμματα διακοπής σημειώνω ένα μόνο σημείο ταύτισης μεταξύ αυτών και η νέα συμμετρική σχεδίαση (αριστερά), το μπροστινό στοιχεία που φαίνεται να προέρχεται από το 100 χιλιοστών Contax-εποχής f / 2 Planar T * MM. Το νέο σχέδιο υπερτερεί ουσιαστικά το σύνολο των παλαιότερων σχεδίων βασίζεται σε ΠΜΔ δεδομένων.
Με αυτές τις πληροφορίες μόνο και μια χούφτα των δειγμάτων από το διαδίκτυο, εγώ ο ίδιος πεπεισμένος ότι το 100 χιλιοστά Planar ήταν ένα φακό για μένα. Έξι μήνες αργότερα έκανε το άλμα και άρχισε το τι επρόκειτο να είναι μια ταραγμένη περίοδο μήνα του μέλιτος με το φακό.Έμαθα πολλά κατά τους πρώτους μήνες γυρίσματα με αυτό. Σας γράφω αυτή την έκθεση μετά από πέντε μήνες σχεδόν-καθημερινή χρήση.
Μετά την πρώτη εντύπωση ο φακός είναι σχεδόν το σωστό βάρος και το μέγεθος, με μια ελαφρά παχύτητα για τις διαστάσεις της. Από την D700 κάνει ένα πολύ ελκυστικό και ισορροπημένη combo που κρύβει τη δύναμη μέσα. Παρόλο που το ζευγάρι δεν είναι σίγουρα διακριτικό, είναι πολύ πιο φορητό από της Nikon πιο δημοφιλή zoom εναλλακτική λύση (ο 70-200 VR). Ο τελευταίος, όταν χρησιμοποιείται για την D700 είναι μόνο σωματικά απαιτητική λόγω καθαρή μάζα.
Όπως όλοι οι φακοί ZF, αυτός ο φακός έχει σχεδιαστεί και περιορίζεται σε χειροκίνητη εστίαση.Αντιλαμβάνομαι ότι αυτό είναι αμφιλεγόμενο, αλλά η προσωπική μου εμπειρία είναι ότι η απόδοση της αυτόματης εστίασης είναι πιο άνιση και απρόβλεπτη από τη δική μου. Αυτό είπε, εστιάζοντας αυτός ο φακός είναι πολύ προκλητική και η εφαρμογή της χειροκίνητης εστίασης θα μπορούσε να βελτιωθεί σε λίγους τρόπους. Η περιστροφή στο δείγμα μου είναι ιδιαίτερα σκληρός, στο δρόμο προς κοντά έμφαση από ό, τι προς το άπειρο, και περαιτέρω σκληραίνει καθώς πλησιάζετε το εγγύς όριο. Αυτό isn'ta χρήσιμο απτική ανάδραση σε μένα, και εγώ θα προτιμούσα ότι η αντίσταση είναι μικρότερη και περισσότερο ακόμα. Μερικές φορές η απόσταση από το δακτύλιο εστίασης, επίσης, γίνεται με τον τρόπο του υγρού λειτουργίας, για τους πυροβολισμούς κεφάλι παράδειγμα-κάποτε απαιτούν διπλού συμπλέκτη κατά την εκκίνηση από στάση στη θέση άπειρο.
Ένα λιγότερο γνωστό το γεγονός της Makro-Planar είναι ότι διευρύνει σημαντικά όταν αυτές εστιάζονται σε απόσταση μικρότερη από το άπειρο, μέχρι να διπλασιαστεί περίπου το μήκος του στο άπειρο. Αυτό οφείλεται σε ένα πολύ υψηλό βαθμό της διόρθωσης για σχεδόν εστίαση (macro), υλοποιείται ως "πλωτή" οπίσθια ομάδα πίσω από το διάφραγμα του φακού. Πάρτε τη σημείωση όμως, αυτό το μηχανισμό επέκτασης δεν μοιάζει σε τίποτα χαριτωμένος ταλαντευόμενος δοντιών πλαστικό ότι οι ιαπωνικές μάρκες επιβάλει σε εμάς, και όχι ο φακός αισθάνεται όπως ένα στερεό μεταλλικό κύλινδρο, ακόμη και σε πλήρη έκταση. Στην προσωπογραφία χρησιμοποιούν την επέκταση σε μήκος είναι συνήθως αμελητέα, αλλά και κάτω από ένα εκατοστό ή περίπου 10%.
Οπτικά, το 100 χιλιοστά ZF είναι εύκολο να κατατάξει, αλλά με έναν όρο. Ψήφισμα υπερτερεί ό, τι έχω πρόσβαση, φακούς και αισθητήρες εξίσου. Ο φακός είναι εξαιρετικά ανθεκτικό σε έξαρση και τα άλλα αποτελέσματα τούλι. Να μην παράγει πλευρική χρωματική εκτροπή που μπορώ να πω. Σφαιρική εκτροπή είναι αμελητέα για τη φωτογραφία, και την ομαλότητα του πεδίου είναι ιδανική για όλους τους σκοπούς.
Εκτός από την ευκρίνεια και τη γενική ελευθερία από αποκλίσεων, τα 100 χιλιοστά ZF είναι γνωστή για το όμορφο σχέδιο bokeh του. Αυτό που είναι αξιοσημείωτο για αυτό δεν είναι το ποσό του θαμπάδα που παράγει, είναι η τέλεια ουδετερότητα του κύκλου της σύγχυσης. Ακόμα πιο όμορφη, με τα μάτια μου, είναι το μακρύ και μαλακό διαδρόμου μέσα και έξω από το επίπεδο της εστίασης. Αυτό σημαίνει ότι οι μεταβάσεις εικόνα από την εστίαση στο σφαιρικό διαθλαστικό σφάλμα εμφάνισε σταδιακά και όχι με μια ξαφνική αταίριαστος "τείχος του θαμπώματος".
Όλες αυτές οι ιδιότητες θα πρέπει να κερδίσουν ένα σπάνιο ετικέτα - αριστούργημα - αλλά υπάρχουν δύο πτυχές αρνητικά για τις εικόνες αξίζει να ληφθούν υπόψη.
Το πρώτο αρνητικό είναι ότι παράγει διαχρονικά χρωματικές αλλοιώσεις και να τονιστούν τα κρόσια πολύ εύκολα. Στο f / 2 από το φακό προτιμά ήπια τοπική αντίθεση, και εφιστά την ματζέντα / πράσινο εκμαγεία και πορφυρό περιθώριο σε όλες τις σκληρές άκρες αντίθεση που αλληλεπιδρούν με το επίπεδο της εστίασης. Είτε αυτό είναι προβληματικό εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από το αν λαμπερά πράγματα, όπως κοσμήματα ή τα γυαλιά είναι παρούσες μέσα ή κοντά στο επίπεδο της εστίασης.
Το δεύτερο αρνητικό, δεν είναι ένα οπτικό ελάττωμα, αλλά επηρεάζει εικόνες. Είναι εξαιρετικά δύσκολο να εστιαστεί χειρονακτικά 100 χιλιοστά σε f / 2, στις περισσότερες κοινές συνθηκών εσωτερικού χώρου, την έννοια ότι δημιουργεί εικόνες όξυνσης δέκα για κάθε απότομη μία. Το πιο πιθανό θα πρέπει να μάθουν να συνδυάζουν ηλεκτρονική αναζήτηση εύρους της φωτογραφικής μηχανής με τη διαίσθησή σας για να πάρετε οπουδήποτε κοντά σε ένα ποσοστό επιτυχίας 50%, ακόμη και με ενήλικα άτομα. Αυτό αναιρεί ουσιαστικά το f / 2 πλεονέκτημα ταχύτητας, επειδή θα θελήσετε να παραιτηθεί για να κερδίσει κάποιο βάθος πεδίου σε ενίσχυση να επικεντρωθεί.
Τα καλά νέα είναι ότι όλα αυτά τα ζητήματα είναι εύκολο να επιλυθεί με την ενίσχυση του φακού κάτω για να f/2.8 - 3.5 ή μικρότερες τιμές διαφράγματος. Από εκεί τα 100 χιλιοστά φακό ZF είναι ουσιαστικά τέλεια.
Το 100mm φακός ZF είναι μια προκλητική και ανταμείβοντας φακό. Δεν είναι ευκαιρία, αλλά η τιμή φαίνεται να είναι δίκαιη και ό, τι ο φακός μπορεί να κάνει στα σωστά χέρια.
Θα ήθελα να συστήσω αυτό το φακό σε άλλους φωτογράφους; Μάλλον όχι, δεν είναι έξω από το μπλε. Αν κάποιος έρχεται σε μένα με ένα προσωπικό ενδιαφέρον για αυτό το φακό, τότε σίγουρα ναι.
Η μετάφραση είναι από το Google Chrome και από τη σελίδα http://photoog.com/2009/03/carl-zeiss-2100-makro-planar-t-review/ όπου και μπορείτε να δείτε το αρχικό κείμενο.

2
Από τη σελίδα http://www.photozone.de/canon_eos_ff/508-zeiss100f2eosff διαβάζουμε τα παρακάτω πάντα σε μετάφραση Google Chrome
Η Zeiss Makro-Planar T * 100 χιλιοστών f / 2 είναι ένα αρκετά ενδιαφέρον εκπρόσωπος του είδους του - είστε εκεί παρτίδες των 100 χιλιοστών macro φακούς εκεί έξω, αλλά αυτό είναι μάλλον το μοναδικό, επειδή είναι 1 στάση πιο γρήγορα σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό, έτσι, εκτός από τους προφανής εφαρμογή στόχο (μακρο φωτογραφία) θα μπορούσε να υποκαταστήσει επίσης ένα φακό πορτρέτο - τουλάχιστον περισσότερο, έτσι ώστε ξαδέλφια της. Από την άλλη πλευρά max της. μεγέθυνση είναι "μόνο" 1:2 (@ min. 0.44m εστίαση), έτσι ώστε σκληροπυρηνικοί μακροοικονομικής φωτογράφοι μπορούν να έχουν ένα θέμα εδώ.
Ο φακός διατίθεται σε Nikon-(ZF.2), Pentax-(ZK) και Canon EF-(ZE)-mount. Τυπικό για όλους τους φακούς Z-series είναι ένα φακό χειροκίνητη εστίαση. Ο δείκτης εστιάζεται στο σκόπευτρο παραμένει ενεργή (ZE), έτσι υπάρχει μια μικρή καθοδήγηση εδώ τουλάχιστον. Το ZE εκδόσεις χρησιμοποιούν ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο άνοιγμα, ώστε να μπορεί να χρησιμοποιηθεί από τη φωτογραφική μηχανή (οι παραλλαγές ZF.2/ZK διαθέτουν επίσης ένα κλασικό δαχτυλίδι διαφράγματος).
Δυστυχώς δεν ήμασταν σε θέση να πάρετε τα χέρια μας, σχετικά με την έκδοση ZE έτσι έπρεπε να χρησιμοποιήσει την παραλλαγή ZF μέσω προσαρμογέα. Ωστόσο, δεν υπάρχουν διαφορές, εκτός από το βουνό ειδικές πτυχές, ώστε τα συμπεράσματά μας σχετικά με την οπτική απόδοση θα πρέπει να ισχύουν στο ακέραιο για ZE φακούς επίσης.
Ο φακός Zeiss στηρίζεται σε μια συμμετρική σχεδίαση Planar αρχικά επινοήθηκε το 1896 (!). "Επίπεδα" προέρχεται από τη γερμανική λέξη σχέδιο ("αεροπλάνο" στα αγγλικά) και αναφέρεται στην επίπεδη χαρακτηριστικό αναπαραγωγή (ελάχιστη καμπυλότητα πεδίου). Το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας είναι μακρύς λήξει, βέβαια, γι 'αυτό χρησιμοποιούνται ευρέως στη βιομηχανία σήμερα.
Η ποιότητα κατασκευής της πλήρους μετάλλου Zeiss (ορείχαλκο με χρωμίου ξιφολόγχη μπροστά ορείχαλκος) είναι υπέροχη. Το πτυχωτό δακτύλιος εστίασης είναι εξαιρετικά καλά αποσβένεται. Ο φακός χρησιμοποιεί ένα ρετρό-εστίαση (RF), το σχεδιασμό, ώστε το μπροστινό στοιχείο δεν περιστρέφεται. Όπως μπορείτε να δείτε στις εικόνες των προϊόντων μας, πάνω από το φακό επεκτείνει σημαντικά όταν η εστίαση προς στενότερη αποστάσεις. Αυτό δεν είναι ασυνήθιστο για έναν φακό macro αν και έχουμε δει περισσότερα μη παράταση παραλλαγές πρόσφατα (π.χ. Canon EF 100 χιλιοστά f/2.8 L IS USM).
Προδιαγραφές
Οπτική κατασκευή 9 στοιχεία σε 8 ομάδες, Επιπλέοντα στοιχεία
Αριθμός λεπίδων διαφράγματος 9 (στρογγυλεμένες)
min. απόσταση εστίασης 0.44m (μέγιστη αναλογία μεγέθυνσης 1:02)
Διαστάσεις 76x113mm
Βάρος 680g
Φίλτρο μέγεθος 67 χιλιοστά (μη-περιστρεφόμενο)
Κουκούλα Περιλαμβάνονται, βαρελοειδής (snap-on)
Άλλα χαρακτηριστικά -

Στρεβλώσεις

Η Makro-Planar είναι ικανή να παράγει στρεβλώσεις δωρεάν εικόνες. Αυτό είναι εντυπωσιακό αν και αρκετά χαρακτηριστική για macro φακούς.

Vignetting

Ο φακός Zeiss έχει το μερίδιό της vignetting προβλήματα όταν χρησιμοποιούνται με πλήρη φωτογραφική μηχανή φορμά. Στο 1.5EV @ f / 2 το πρόβλημα είναι αρκετά προφανές, αλλά στην πραγματικότητα δεν είναι χειρότερη από τα αποτελέσματα από τους ανταγωνιστές της στο f/2.8. Διακοπή μειώνει κάτω το θέμα και δεν είναι πεδίο πλέον σημασία από f / 4 και μετά.

ΠΔΣ (ψήφισμα)

Ο φακός Zeiss παράγεται εξαιρετική στοιχεία επίλυση των συγκρούσεων στην ΠΔΣ εργαστήριό μας. Το ψήφισμα κέντρο είναι ήδη εξαιρετικά κοφτερά f / 2 και από τα σύνορα / γωνίες ακολουθούν σε πολύ καλό επίπεδο. Η ποιότητα κέντρο έσπασε το προηγούμενο ρεκόρ ψήφισμα στο f / 4 - είναι ασφαλές να δηλώσει ότι ο φακός είναι outresolving εύκολα το 21mp των DSLR δοκιμών μας εδώ. Η παγκόσμια μέγιστη απόδοση επιτυγχάνεται σε f / 5,6 με άριστη ποιότητα σε ολόκληρη το πλαίσιο της εικόνας. Περίθλαση αποτελέσματα έχουν μεγαλύτερο αντίκτυπο από το f/11 και μετά, αλλά η ποιότητα είναι ακόμα πολύ καλή σε f/16. Πεδίο καμπυλότητας είναι ένα μη-ζήτημα.
Παρακάτω είναι μια απλοποιημένη περίληψη των επίσημων αποτελεσμάτων. Το διάγραμμα δείχνει το πλάτος γραμμής ανά ύψος εικόνας (LW / PH) που μπορεί να ληφθεί ως ποσότητα για ευκρίνεια. Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα σχετικά με τα αριθμητικά στοιχεία MTF50 μπορείτε να δείτε το αντίστοιχο Επεξηγήσεις Imatest .

Χρωματικές αλλοιώσεις (CA)

Χρωματικές αλλοιώσεις (σκιές χρώματος σε σκληρές μεταβάσεις αντίθεση) είναι εξαιρετικά καλά ελεγχόμενες και δεν πεδίου πλέον ανεφάρμοστος.

Bokeh

Το bokeh (η ποιότητα του out-of-focus blur) είναι μια πρωταρχική πτυχή για ένα εξαιρετικά μεγάλο φακό ανοίγματος και τα 100 χιλιοστών f / 2, δεν μας απογοητεύσει εδώ - ως επί το πλείστον. Η θολούρα είναι πολύ ομαλή και κολακευτικός. Out-of-focus τονίζει καθίστανται πολύ καλά στο f / 2 και f/2.8 αν και το σχήμα δεν είναι απολύτως κυκλική, αλλά είναι λίγο "μάτι της γάτας»-όπως. Εάν σταματήσετε μέχρι f / 4 και πέρα μπορείτε να εντοπίσετε κάποια πιο γωνία επισημάνετε την επιλογή "δίσκους" αν προσπαθήσετε αρκετά σκληρά.

Bokeh κρόσια / Διαμήκης χρωματικές αποκλίσεις (LOCA)

Bokeh κρόσια σε μεγάλο διάφραγμα είναι ένα πρόβλημα που συχνά δεν είναι καλά διορθωθεί ακόμη και από τους καλύτερους φακούς και τα Makro-Planar δεν αποτελεί εξαίρεση στον κανόνα δυστυχώς. Αν έχετε μια ματιά στα προβλέπονται καλλιέργειες δείγμα κάτω από σας θα πρέπει να είναι σε θέση να εντοπίζουν μια πορφυρή φωτοστέφανο μπροστά από την εστιακή ζώνη και ένα πράσινο πέρα. Το αποτέλεσμα είναι εμφανές από το f / 2 ως f / 5,6, σε μικρότερο βαθμό πέρα.
Μετακινήστε το δείκτη του ποντικιού πάνω από το f-stop σημάδια κάτω από την τήρηση των αντίστοιχων Locas
f / 2 f/2.8 f / 4 f / 5,6

Ετυμηγορία

Μέχρι σήμερα η Zeiss T Makro-Planar * 100μ f / 2 είναι το καλύτερο μέσο tele macro φακό που έχουν δοκιμασθεί σε μια πλήρη μορφή EOS DSLR. Ο φακός είναι πολύ έντονη στο f / 2 και πραγματικά άριστες μεταξύ f / 4 και f / 8.Πλευρική ΑΠ καθώς και στρεβλώσεις δεν είναι σημαντικές από άποψη πεδίου.Το ποσό των vignetting είναι αρκετά υψηλή σε f / 2, αλλά δεν είναι θέμα πλέον από f / 4 και μετά. Η ποιότητα των bokeh είναι γενικά πολύ καλός στο μεγάλο άνοιγμα, αν μπορείτε να είστε σε θέση να εντοπίζουν «μάτια γάτας» μερικές καθώς και bokeh κρόσια (Locas). Η Zeiss επιτρέπει max. μεγέθυνση 1:2 μόνο που μπορεί να είναι ένα μειονέκτημα για ορισμένους, αλλά το γρήγορο max.διάφραγμα είναι διεύρυνση σίγουρα το πεδίο εφαρμογής της σε άλλες εφαρμογές όπως η φωτογραφία πορτρέτου.
Ακριβώς όπως και η υπόλοιπη οικογένειά του, το φακό Zeiss είναι χτισμένη με τα υψηλότερα πρότυπα. Μερικοί χρήστες μπορούν να διαμαρτυρηθούν για την έλλειψη AF και είναι όντως δύσκολο να εστιάσει το φακό αυτό χειροκίνητα χωρίς μια οθόνη split-εικόνα. Ωστόσο, η επιβεβαίωση εστίαση είναι διαθέσιμη στο σκόπευτρο (ZE έκδοση) και σε κρίσιμες σκηνές Live-View μπορεί να σας δώσει την αναγκαία καθοδήγηση. Αυτό είπε ότι παραμένει ένα κομμάτι της αναχρονισμός αυτές τις μέρες.
3

Zeiss 100 χιλιοστά f2 Makro-Planar, ο φακός με μια ψυχή.

_D3X5706
Τι καλύτερος τρόπος για να ξεκινήσετε μια νέα σελίδα στο blog του, γράφοντας για ένα από τα καλύτερα prime φακούς που έγινε ποτέ. Η Carl Zeiss 100 χιλιοστά f2 makro!Ναι, αυτό είναι πολύ η πρώτη θέση μου και συμπτωματικά, το πρώτο Zeiss φακό μου!

Έχω ανήκει αρκετές nikkors, και άλλων τρίτων φακοί μέρος σε όλη μικρά καριέρα μου ως φωτογράφος, αλλά κανένας δεν έχει βάλει ένα χαμόγελο στο πρόσωπό μου μετά από ένα πλάνο σαν αυτό Zeiss κάνει. Είναι τόσο καλό, που δεν είχα προβλήματα ξεπούλημα 105 χιλιοστά f2.8 μου μικρο VRII και το μηχάνημα κρέμα 85 χιλιοστά 1,4 AF-D για να πάρει την Zeiss. Θα πουλήσει μου 17-35 f2.8, καθώς έτσι θα μπορούσα να πάρω τα 50 χιλιοστά f2 Makro. Zeiss γυαλί είναι τόσο καλή. Η Makro γραμμή, τουλάχιστον, και κάποια άλλα σε επίπεδο primes.

Ακριβώς όπως Nikon, Canon και άλλων τρίτων κατασκευαστές γυαλιού κόμματος, που έχουν την υψηλότερη βαθμίδα, προσανατολισμένο στους επαγγελματίες και πήραν τη μίζερη φακούς προσανατολίζονται προς τους καταναλωτές. Υπάρχουν μερικά μέτρια pro ποιότητας φακοί Zeiss, ειδικά εκείνες που ανταγωνίζονται με προσφορές Nikon. Όπως είναι τα 50 F1.4 και 85 F1.4, υπάρχουν λίγα για να μην πλεονεκτήματα που έχουν αυτές πάνω από το AFS nikon 50 f1.4G και 85 F1.4 AFD εκτός, υψηλότερη τιμή και την ποιότητα κατασκευής. Ωστόσο, το 50 και 100 f2 makro φακοί είναι σε μια τάξη τη δική τους. Πραγματικά ειδικούς φακούς. Είμαι βέβαιος ότι η μεγάλη εμπυρευματίζει γωνία είναι πολύ μεγάλη, αλλά δεν είχα την ευκαιρία να τα δοκιμάσουμε. Βλέποντας πως το δικό ήδη nikon 24-70, και οι περισσότεροι της δουλειάς μου είναι η προσωπογραφία και τα γεγονότα, οι εν λόγω ευρεία primes είναι λιγότερο ελκυστικά για μένα.

Από την Zeiss 100 f2! Αγόρασα αυτό το φακό σε μια συμφωνία, από έναν πωλητή εκτός craigslist! Ήταν δύο εβδομάδων, και ο τύπος δεν ήθελε φακούς χειροκίνητη εστίαση!Κερδίστε για μένα!

Από την D3X, αυτό το combo έγινε για τον άλλον. Δεν είναι μόνο το Zeiss έχουν τεράστια δύναμη επίλυσης σε f2, χειροκίνητη εστίαση σε αυτό το φακό είναι απίστευτα ομαλή και εύκολη. Θα χάσετε μερικά πριν να το κάνετε σωστά, στην αρχή. Αφού πέρασε μια μέρα με αυτό, μπορώ να επικεντρωθεί το χέρι τα παιδιά μου, που τους αρέσει να κυκλοφορούν πολλά. Αυτό ποτέ δεν θα αντικαταστήσει την ταχύτητα και την ακρίβεια ενός κινητήρα AFS όταν φωτογραφίζετε γεγονότα, αλλά, για κοντινά πλάνα και πορτρέτα, αρκετά δύσκολο του να χάσετε. Μια άλλη σημείωση έριξα αυτός ο φακός αποκλειστική F2.0 για ολόκληρη την ημέρα από τότε που το πήρα. Σκοποβολή σε f2 είναι πολύ δύσκολο, δεδομένου ότι το εστιακό του είναι τόσο λεπτή. Η διακοπή κάτω, δύσκολα θα χάσει πάρει μαθήματα στην εστίαση.

Zeiss 100 χιλιοστά f2 makro με D3X @ f2 (κάντε κλικ στην εικόνα για πλήρες jpeg):


Επιστροφή στην αναλυτική ικανότητα του φακού. Οι περισσότεροι φακοί εγώ δεν θα τολμούσα πυροβολήσει ορθάνοιχτη, ειδικά όταν τα θέματα όπως, γυρίσματα για μια πληρωμή πελάτη. Θα ήταν εντάξει αν σκοτώθηκε με 12MP DSLR, αλλά όχι σε 24mp. Η D3X έχει την τάση να αποδίδουν τις περισσότερες από τους φακούς σας άχρηστο όταν παίζουμε με ανοιχτά ανοίγματα. Υπάρχουν μόνο λίγα εκεί έξω (κυρίως primes), με αρκετή διακριτική ικανότητα για να έχουν τα κότσια να πυροβολήσει ορθάνοιχτο με ευκρινή αποτελέσματα. Πολλοί άνθρωποι δεν καταλαβαίνουν αυτό, δεδομένου ότι, πολλά από αυτά δεν pixels peep όπως εγώ. Μέχρι τώρα στη συλλογή μου, αυτό Zeiss, η Nikon 24-70 και 70-200 vrII έχουν αυτό ορθάνοιχτη ευκρίνεια χρειάζομαι και θέλω.Ξεχάστε για το 17-35, που φακός είναι χάλια ορθάνοιχτη, και πιο κατάλληλο για το τοπίο, τρίποδο εργασία.

Zeiss 100 χιλιοστά f2 makro με D3X @ f2 (κάντε κλικ στην εικόνα για πλήρες jpeg):


Από την D700, Είναι ένα μεγάλο χαμηλό φωτισμό combo και αξιοπρεπή για φωτογραφία δρόμου. Μην έχοντας VR, κάτι χειρός κατά πάσα πιθανότητα θα πυροβολισμό 1/100th δεύτερη ή πιο γρήγορα. Κάνουν μια Katz-eye με επίκεντρο οθόνη για αυτή τη φωτογραφική μηχανή, για να βοηθήσει με χειροκίνητη εστίαση, αλλά, θεωρώ ότι δεν το χρειάζονται. Το σκόπευτρο είναι ακόμη καλύτερο για την D3X.

Zeiss 100 χιλιοστά f2 makro με D3X @ f2 (κάντε κλικ στην εικόνα για πλήρες jpeg):


Κατασκευάστηκε η ποιότητα είναι πολύ πολύ σταθερή. Είναι μια δεξαμενή όλο που φωνάζει μέταλλο. Πολύ εξευγενισμένα, δεν χαλαρά τμήματα άκουσμα. Κάπως όπως το πώς ένα νέο αυτοκίνητο γερμανικά πολυτελείας είναι, δεν κουδουνίστρες, απλά πολύ σταθερή.

Έχω δύο ανήλικα καταγγελία, είναι ένα μη φακό CPU. Δηλαδή, η κάμερα δεν θα αναγνωρίσει το είδος του φακού είναι για την κάμερα αν δεν καθορίσετε σε μη δεδομένων φακό CPU. Οτιδήποτε λιγότερο από το ένα D200 δεν θα έχει αυτό το χαρακτηριστικό. Δεν υπάρχουν δεδομένα EXIF είτε τον τρόπο, θα εμφανίζονται ως 0 για το άνοιγμα και το εστιακό μήκος. Η νέα ZF 0,2 φακοί έχουν cpu των δεδομένων, αλλά ισχύει και για πολλές εκατοντάδες. Δεν με πειράζει ή τον άλλο τρόπο.

Ένα άλλο ζήτημα είναι το καπάκι του φακού και την κουκούλα. Όταν επισυνάπτετε το καπό του φακού, είναι απίστευτα δύσκολο να αφήσεις το καπάκι σε αυτό. Έτσι, αφήνοντας την κουκούλα εκεί είναι μια χαρά χωρίς το καπάκι, απλά πρέπει να βεβαιωθείτε για να λάβει έναν ανεμιστήρα λάμπα για να το πριν από τη λήψη, σε περίπτωση που η σκόνη πήρε πάνω στο γυαλί.

Εκτός από αυτόν, ο φακός είναι απολύτως τέλεια. Θα πυροβολήσω στο πρότυπο και είναι έχεις μεγάλη χρώματα. Πολύ καλή απόδοση τον τόνο του δέρματος, το bokeh είναι εξαιρετική. Όπως είπα νωρίτερα, αυτό βάζει ένα χαμόγελο στο πρόσωπό μου μετά από κάθε βολή, ακόμη και τα φοβερά διαλείψεων προς το έδαφος, μπορώ ακόμη να απολαύσετε κοιτάζοντας τη θαμπάδα!

Αυτός είναι ένας φακός δεν μπορώ να φανταστώ ποτέ πώλησης. Οι γυναίκες θα έχουν πάντα το κόσμημα να περάσει κάτω στα παιδιά τους, θα έχω αυτό το Zeiss να περάσει κάτω από τη δική μου. Δεν μπορώ να πω το ίδιο για τους περισσότερους φακούς Nikon εκεί έξω.

Σε σύγκριση με 105 χιλιοστά f2.8 vrii: Η NIKKOR έχει AFS και αναλογία 1:1, επιτρέποντας για στενότερη εστίαση των μικρότερων πράγματα. Όταν εστιάζετε ότι η στενή, αυτόματη εστίαση καθίσταται άχρηστο και χειροκίνητης εστίασης, θα έπρεπε να μπαίνουν στο παιχνίδι έτσι κι αλλιώς. Η Zeiss έχει ακριβώς καλύτερα χρώματα και είναι πιο έντονη από διάφορες στάσεις.

Σε σύγκριση με 105 χιλιοστά f2 DC: Έχουμε αυτό το φακό στο γραφείο, έχω δανειστεί πολλές φορές και πορτρέτα πυροβόλησε με αυτό. Νίκαια τόνους δέρματος αν και δεν είναι, τόσο εντυπωσιακό όσο το Zeiss. Επίσης, δεν είναι τόσο έντονη ορθάνοιχτη. Είναι ένα πολύ καλό φακό, και η καλύτερη επιλογή για την πλήρη πορτρέτα κορνίζα ... αν ο Zeiss 100 f2 δεν υπήρχε.

Σε σύγκριση με 85 χιλιοστά 1,4 AF-D: Έπεσα ερωτευμένος με αυτό το φακό όταν την αγόρασε ούτε ένα χρόνο πριν. Ορθάνοιχτη αποτελέσματα ήταν εντάξει με την D300 και D700, αλλά, τη στιγμή που πήδηξε μέσα 24mp ζώνη, δεν μπορούσε πλέον να πυροβολήσει αυτός ο φακός ορθάνοιχτη. Αγαπώ τα κρεμώδη και τα ονειρικά εμφάνιση εκτός, επικεντρώθηκε σημεία μου ήταν πάρα πολύ μαλακό. Μετά από πολλαπλές απορρίψεις iStock όλων των εικόνων που λαμβάνονται με το 85 χιλιοστά σε F1.4, έπρεπε να προχωρήσουμε. Αυτός ο φακός είχε υποβιβαστεί στην ακριβώς διασκέδαση από κοντά τις εικόνες, τα γεγονότα, και κάποιες φορές, τα πορτρέτα που λαμβάνονται σε F5.6-F8 (τα οποία στη συνέχεια, απίστευτα ευκρινή) Η στενή απόσταση εστίασης 3 ποδιών με ενοχλούσε πολύ. Θα ήταν μια χαρά για την D300 είναι περικοπεί αισθητήρα, αλλά, όχι και τόσο καλό για την πλήρη εικόνα.

Η Zeiss επαναλαμβάνει κατ 'ουσίαν όλα τα καλύτερα μέρη όλων των φακών που ανέφερα πιο πάνω και πολλαπλασιάζει το κατά 3 φορές. Είναι τόσο φοβερό. Ορκίζομαι αυτός ο φακός έχει κάποια προσωπικότητα και μια ψυχή μέσα σε μεταλλικό σώμα της ».

Η μετάφραση είναι από το Google Chrome και από τη σελίδα http://fotoartbyme.blogspot.com/2010/01/zeiss-100mm-f2-makro-planar-lens-with.html όπου και μπορείτε να δείτε το αρχικό κείμενο.

4
Στη σελίδα αυτή μπορείτε να δείτε πολλές φωτογραφίες με αυτό το φακό

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου